Precis nu förra året! 30/3

Måndag kväll och dagen har väl varit sådär.
Var i Kåbban med skolan men det var lite drygt,
vi åkte ju ingenting så vi satt mest bara och surrade
och det kan ju faktiskt blir lite långtråkigt.
   Sen när jag väl kom hem så for vi igen till min syster
och grattade hennes karl som fyllde år.
Blev tårta och sånt :)
   For sen till Mattias och kollade vad han och Skeatz sysslade med.
Har även varit och handlat så jag kan baka imorgon och på onsdag.
Blir att jag ska göra en chokladtårta så jag får hoppas att den blir god.

Åh vad jag längtar till sommaren, och vad jag tänker på förra sommaren.
Vad kul jag hade då, och precis nu förra året, vad mycket det var som hände.
Bara av att kolla på alla bilder så blir jag glad, de väcker så många minnen
och roliga stunder! Ja det var tider de då man levde livet.
Men nu har jag väl mognat/blivit tråkig ja vad du då vill kalla det.
Jag har i alla fall tagit tag i mitt liv och hett upp de på rätta vägar igen!
Känns jätte bra, men kan ändå inte säga att jag hade det annat än kul förut :)
Men man kan ju inte alltid ha kul och alkohol för med sig mycket dåligt också.
Så ja, säga vad ni vill, men jag har lagt det på hyllan i stora drag i alla fall …

Bilder från kåbban kommer på min pixbox: welin.pixbox.se
Och här kommer några bilder från April förra året :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0