Jag ångar det .. ! 31/3

Jag ångrar det så mycket.
Varför svarade jag som jag gjorde på de smset som du skrev,
Det är nu över ett år sen
och om jag inte minns fel så var det den 22 februari 2008..
Jag låg i sängen och det var natt, skulle precis lägga mig och sova när du skrev,
Du ville ha det som förut, du saknade mig
och du skrev till mig att jag var den bästa kompis du någonsin haft,
jag var den enda som brytt mig om dig.
Varför skrev jag det jag skrev, jag vill ha det som förut.
Precis som förut, det vet jag att det inte går,
men nästan i alla fall.
Vad många minnen jag har med dig, hemligheter, och en tid av äkta vänskap.
Så många gånger du lyssnat på mig, jag har lyssnat på dig.
Varför blev det som de blev, varför gick du och jag skilda världar?
Jag saknar dig och det kommer jag nog alltid att göra . . .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0