En söt liten hundvalp! 22/3

Ja, nu sitter jag här hemma och kollar runt lite på internet.
Har nyss varit ute en sväng och gått. Kändes skönt att få samla sina tankar ett tag i det tysta ..
Vet inte längre vad jag ska tro. Allt är bara upp och nervänt.
Ingenting är som förut, och ja, jag saknar det. Till viss del, inte allt såklart.

Åh vad jag vill ha e hund, så himla mycket.
Längtar tills jag flyttar så jag kan skaffa en, får ju inte de nu eftersom att min bror är alergisk ..
Men det är väl bara att vänta och spara pengar så man kan köpa sig en liten söt valp sen :)

Ikväll händer det nog inte mycket, är inte så sugen på att göra nå ..
Vill helst bara lägga mig i sängen nu och sova.
Men det känns lite meningslöst så jag väntar med det.
I alla fall tills min älskling kommer hem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0