Jag gör det för min egen skull! 2/3

Det finns saker som jag kanske borde göra men inte vill..
Saker och människor som jag hatar, eller snarare inte alls tycker om.
Det är sånt som jag inte ids engagera mig i.
Jag bryr mig helt enkelt inte om dom/de.
Jag har aldrig tänkt lossas tycka om någon.
Det är bara onödigt.
Jag har heller inte tänkt tycka om dom men sen i andra sekunden nästan hata dom.
Jag har inte tänkt lägga ner energi på att vara ovän med någon,
men inte heller bli kompis med någon på grund av någon annans vilja.
Jag gör mina val och jag gör det jag trivs bäst med
Sen skiter jag i vad andra i min omgivning tycker om det,
Men trivs jag inte med deras förslag, då gör jag dom inte heller.
Allt jag gör av mina större val, det gör jag för min egen vilja
Inte för någon annans
Och är det så att mina nära inte kan acceptera mig för det
Ja det är upp till dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0