Tänker bara på korven som vi fick sist! 23/3

Jase, nu är man på skolan igen.
Har just gjort klart min instruktion om ett barnkalas,
hoppas bara jag klarar det nu så att jag får G och i bästa fall VG
berodde tydligen på om jag skrivit en bra inskrution, då får jag VG på kursen, så det är bara att hoppas :)
Äcklig mat idag på skolan, fast dock så var det ju ingenting ovanligt.
Tänker bara på korven som vi fick sist. Fy fan vad äcklig, och hur den såg ut.
Ja de kommer ni få se, ska lägga i en bild här på den sen.

Går skola till kl 3 och sen vet jag då inte vad som händer,
säkert inte så mycket.
Men nåja, jag kan ju alltid städa där hemma.
Ser alltid så hemskt ut,
och jag gissar att jag inte är den enda som har det hemskt där hemma?



Detta är då hur våra korvar set ut på skolan!
Visst är det bra skolmat vi får..
Nä fy fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0