Sportlov och Tisdag! 3/3

Vaknade för ungefär en timma sedan. Har sått och sminkar mig i brist på annat att göra. Hade tänkt vara med Idah idag men hon skulle till sin farmor nu så då blir det kanske sen ikväll istället :) Kanske blir så att vi ser nån film och kanske att nån annan vill se med oss :)
Igår for jag upp till Johanna satt där och surrade med hon och efter ett tag så kom Sandra och Niklas också upp :) Så det blev så att vi grillade och hade det trevligt.
Min karl satt hemma själv och gjorde nog inte så mycket, han har ju skola idag så det blev en hyffsat tidig kväll igår.
Så just nu är han i Boden och kör lastbil, säkert kul, jag vet inte men . Och jag gör jävlat ingenting, prövade ringa till Yohanna men där var det inget svar, undrade om hon ville följa mig på byn en sväng och kolla på nå byxor om det finns här på Mim!
Men nu ska jag gå och se om jag hittar mig nå att äta.

Ha det bra! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0