Skillde mer än 10 cm! 10/3

Sådär, nu har jag cyklat lite till och stretchat lite, vilket behövs.
För jag behöver verkligen töja ut min leder eller vad man nu säger, märkte det idag.
Vi kollade hur mycket vi kunde böja benet på nå visst sätt,
eller rättare sagt kolla hur bra våran framsida av låret var (alltså muskeln där)
vi låg på en bänk, hade först det vänstra benet i marken,
sen skulle en kompis trycka mitt högra ben så långt mot min röv som möjligt
och ja, det fattades 18,5 cm där.
Men när jag gjorde tvärt om, alltså hade höger ben i backen och vänster mot röven,
ja då fattades de bara 6 eller 7cm. Så jag måste verkligen börja töja ut mitt högra ben !
Men ingen av oss fatta hur jag kunde ha så stor skillnad inte ens PoE, men men .. haha

Nu ska jag gå och duscha efter det käka ett äpple och se på tv, sen städa och sen laga middag :)
för att sen bege mig till Vidsel.


- elin johansson ♥ jonathan lundgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0