Shoppat lite kläder! 11/3

Shit vad jag är trött, har legat och sovit i 2 timmar och är fortfarande lite trött..
Skulle lätt kunna sova till imorgon, men jag har tänkt cykla och
sånt innan jag går och lägger mig.

Har varit i Piteå idag på stan och shoppat lite kläder
två par jeans, två linnen, och två längre t-shirts.
och sen gick jag och min syrra ut och åt på blå ängeln.
Sen for jag hem till hon och hennes karl och sen for jag och hämta Hugo på dagis,
för när han fick höra igår att jag skulle komma till dom i Piteå
så skulle det vara jag som sku hämta han så
han fick visa dom andra barnen sin moster. Haha.
Robin kom också hem efter ett tag, och himlar vad stor han har blivit,
kommit i målbrottet och allting också :) Han som nyss låg på BB och var så lite :)

Nu är då Jonte i nå garage med Mattias och jag ska gå och koka nå kaffe och
sen cykla lite, är väldigt kaffesugen, har inte druckigt nå sånt idag så nu är det på tiden !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0