på dåligt humör! 29/3

Sådär då har man äntligen vaknat!
Fast dock så ligger jag kvar i sängen, orkar fan inte stiga upp. Tyvärr.
Skulle borda göra det och äta lite frukost, men nä jag orkar inte..
Och det finns inget humör till det heller,
nu för tiden så behövs det så jävla lite för att jag ska bli på dåligt humör,
jag vet inte varför.
Men jag tror att det kan bero på att jag är så jävla less att jämt måsta vara arg
att vissa aldrig kan fatta nå utan att man måste skrika/svära eller gråta.
Då först fattar dom att man menar det.

Om man inte vill ha något med en person att göra,
om man skäms för vad man gjorde förut med den.
Om man tycker att den är en jävla fjortis.
Va fan ska man då ha kontakt med den?
Sen om nu denna person är kär i dig,
och inte du är de i den.
Då kanske du inte vill skriva åt den i mån om att ge falska förhoppningar.
Men det vill ju uppenbarligen vissa.
Men jag är så jävla glad över att jag har en liten hållhake på dig tjejen!

Nä, nu ska jag lägga mig och sova eller nå
Int fan vet ja, är då så irriterad!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0