I will always love you! 15/3

Förut var jag trasig, men du gjorde mig hel!
 Förut gick jag och väntade, väntade på någon som dig.
Det dog dagar, veckor, månader och år,
Tills jag äntligen fann det jag sökte, just dig!
Sen första dagen jag såg dig tyckte jag om dig.
Då var det inte kärlek, men du var ändå något extra.
Du hade någonting som inte dom andra hade.
Du var en som levde livet, kunde göra det utan att måsta dricka alkohol.
Du var snäll, underbar och allt det jag längtade efter.
Och så tillslut, efter flera månaders väntan.
Så fanns du plötsligt där för mig.
Du låg där bredvid mig och sa att du älskade mig, gav mig en puss och höll om mig!
Vi som förut var två är nu ett.
Jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra! -v-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0