(i onödan men) 27/3

Har varit en trevlig dag och kväll flr mig idag.
När jag slutade så for jag på Fluxen där Johanna satt och åt med sin pappa.
Sen for vi och åkte nån ragg, stod högst uppe på raggen och sen for vi till Ä-P
där vi åt var sin kebabtallrik. Sen drack jag nån kopp kaffe och hon nån kopp te :)
Sen for jag hem till mig, sminkade mig (i onödan men)
och sen for jag och jonte och hämtade upp Jim och Ponte för att sen skjutsa dom till Sally i Högheden.
När vi gjort de for vi på byn och surra med Johanna,
blev så att jag bytte bil och åkte med hon och Jonte for och var med Matte och Skeatz.
Jag och Johanna gjorde inte så mycket, åkte raggen,
eller stod på tomgången högst uppe på raggen i nån timma
och surrade på om allt möjligt,
Sen kom Per så han fick också åka med oss :)
Sen efter ett tag så bytte jag bil igen och for sen hem med min älskling.
Så en kort resumé av kvällen så har den varit mycket bra trots att jag inte gjort mycket alls.
Eller jag har ju varit med Johanna och det är väl alltid lika trevligt !

Men nu ska vi lägga och oss sova tror jag, ögonen har börjat hänga litegrann :)
Så godnatt, sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0