Escada! :) 7/3

Escadas sommar parfymer är dom de godaste dofterna som finns tror jag! Dom luktar så ortoligt gott! Har köpt dom nu i några år och varje ny som kommer luktar så himmelens gott. Paris hiltons parfymer luktar också gott tycker jag, men dom tycker jag att man blir så less på efter ett tag. Fick Paris Hilton Heiress av Gårding i julklapp för ett år sen. Tyckte att den luktade jätte gott då, men nu vill jag nästan bara spy åt lukten. Tycker inte alls att den luktar gott längre och Can Can den fick jag ju av min älskling i julklapp och den älskade jag också men har även börjat bli lite less den också. Kanske är det för att hennes parfymer är så oerhört söta!?

Men Escaderna, nä dom blir jag inte less. Har haft Pacific Paradise och nu har jag Moon Sparkel, funderar också på att köpa den nya doften Ocean Lounge. Har du luktat på den, den luktar hur gott som helst.. Finns det bara pengar så måste jag köpa den! :)


Kommentarer
Postat av: Terese

jaaamen jag vet! moon sparkle luktar såååå gott :)

2009-03-07 @ 18:57:55
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0