en speciell plats i mitt hjärta ! 24/3

Kom just hem,
har varit i Luleå med Jonte, Jim och Simon..
Dom var på biltema och ja, jag stod utanför och läste deras katalog.
For sen in en sväng på willys och köpe en glass, en sånhär nogger mint eller vad den då heter!
Tycker att den är så himla god, jag älskar mint :)

Annars har det inte blivit någonting gjort ikväll..
Hann som bara komma hem, hjälpa mamma med maten, äta och sen iväg.

Imorgon är det onsdag och det innebär att jag slutar tidigt :)
Himla skönt måste jag säga.
Blir kanske också sen så att vi får vara lediga helt på onsdagar,
men det är inte sett än.

Att säga Hej och sedan byta några ord med varandra,
betyder inte att man är bra vänner.
Att inte prata med varandra varje dag, innebär inte att man är ovänner.
Att ha annat att göra, betyder inte att man är sur.
Att säga vad man tycker om en person till en annan,
behöver inte vara att snacka skit.
Man kanske tycker att någonting är konstigt/dumt/idiotiskt som någon har gjort.
men det betyder inte att man inte tycker om denne person.
Alla har sina svaga och dåliga sidor.
Men dom jag älskar nu, kommer jag alltid att älska, hoppas jag i alla fall.
Men en sak vet jag, och det är att dom alltid kommer ha en speciell plats i mitt hjärta !



Den goda Nogger Mint! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0