Det kan verka bra på ytan. Men glöm aldrig att det finns något där under! 2/3

Åh jag vet då inte längre. Gör jag fel val?
Eller är det mina närstående som gör fel och inte kan acceptera mig för den jag är?
Jag bara hatar som det är nu! Ingenting känns bra.
Jag ligger och grubblar dag ut och dag in.
Men jag får aldrig något svar och det kommer jag nog aldrig att få heller.
Var det bättre förr, nä det var nog inte de.
Grejen var bara det att jag trodde att det var de.
Jag fick det till att se bra ut, jag fick mig till att tro att det var bra.
Men saken var den att jag imådde inte alls bra, jag hade inga vänner, jag hade helt enkelt ingenting.
Jag trodde att ni var mina vänner. Men några drog ner mig i skiten bland allt alkohol och elende.
Några snackade enbart skit bakom min rygg, hittade på saker om mig.
Och endel ville bara få mig i säng och därför lossades ni vara mina vänner.
Det är nu jag inser att det var så ni var, tänk att jag trodde ni var bra vänner.
Men nu har jag de, jag har riktiga vänner, inte många, men sanna.
För... visst har jag de !?
Men trots det så är det något som inte är bra, kanske är det rädslan av att tappa er.
Jag vet inte ..


Det kan verka bra på ytan. Men glöm aldrig att det finns något där under!


Kommentarer
Postat av: Idah

Hör av dig om det är någonting..!

2009-03-02 @ 20:03:16
URL: http://whoisidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0