Beck på 4:an! 22/3

Söndag kväll nu och jag och min älskling ligger och ser på Beck,
fast just nu så är det ju Nyheter så då passar jag på att skriva några rader här.
Har även sett på wipeout ikväll och det är gode kul,
själva programet är väl kanske inte super bra,
men det som gör det roligt är ju när felix och den andra komentatorn kommenterar alla där :)
Man får sig ett gott skratt ibland!

Ikväll har jag varit med Erica ett tag, for förbi Linda en sväng också ..
Sen for jag och Erica på Konsum och handlade lite gott och nu är jag hemma som sagt
och har vräkt i mig allt det goda nästan. Godis är faktiskt gott :)

Imorgon är det skola igen och då måste jag verkligen vara där,
for hem efter första lektionen både i Torsdags och i Fredags för att jag hjälpte Johanna att flytta.
Men nu blir det skola som gäller och så måste jag se till att få klart en massa skolarbeten
till nå kurser som redan är klara med jag har inte gjort klart allt..
Och så måste jag läsa en massa papper om i.d. bareMinerals som vi fick på sminkkursen
så jag kan det sen när det blir att börja jobba på fullaste allvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0