Att det aldrig tar slut! 16/3

Att det aldrig kan ta slut.
Jag blir bara så otroligt less allt detta bråk.
Som nu har pågått i flera år.
Att det aldrig ska ta slut.
Jag vill bara fllytta, långt härifrån.
Men hur skulle jag klara mig då ?
Utan min bästa vän, utan jonte, utan min mamma,
Och alla mina älskade syskon och syskonbarn.
Orden du sa, ekar än i mitt huvud.
Varje gång detta händer, känns det som att du säger dessa ord.
De ord som fått mig på villovägar.
Du förstår inte, du kommer aldrig förstå ..
Men jag orkar inte hur länge som helst!

Kommentarer
Postat av: Mirry

Nominera din snygga blogg till Veckans Blogg!



Läs mer på www.arntyochmirry.se

2009-03-17 @ 22:50:20
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0