10 kvadratmeter! 18/3

Shit vad jag vill flytta. Är så jävla less att bo hemma. Två stycken i ett rum på ca 10 kvadratmeter.
Vilken höjdare va? Är du avundsjuk?
Det är då inte jag, inte det minsta..
Ikväll blev det så att jag var med Johanna :) Surrade på som om vi aldrig sett varandra förut.
Nåväl, trevligt hur som helst!

Imorgon är det skola igen, tråkigt .. Börjar dock inte förns halv 10 och slutar kl 2.
Så det känns ju lite skönt. Och sen så ska vi och fika på Cafe Storgatan.
Jontes syster praktiserar ju där så vi lovade att komma dit och fika. Bäst att hålla det man lovar.
Hoppas bara att jag kom ihåg rätt, att det var idag och imorgon hon jobba kväll, så vi inte kommer dit
och så finns det ingen Emeli där.

Nu ska vi lägga oss och se på Sanningens Ögonblick!
Godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0