Vilka jävla idioter det finns! 2/12

Sitter fortfarande och ser TV, men nu, äntligen Efterlyst!
Fy fan hur människor är funtade säger jag bara..
Våldtäcker på våldtäckter, hur fan kan man våldta någon?
Hur kan man ha sex med någon som gråter och skriker sluta!
Hur kan man fortsätta, hur kan killarna fortsätta vara kåta ?

"Emma" som blev våldtagen i hästtransporten som var påväg till
Holland. Vilken jävla chafför, jag blir så arg och ledsen
för deras skull!
Att bli våldtagen måste vara en händelse som aldrig går att få bort
från sin hjärna, och jag hoppas att alla som gör något sånthär,
blir fasttagna och jag önskar att dom kunde få livstids fängelse.
Men tyvärr är vi för snälla här i Sverige.
Helst skulle jag vela att dom skar av dom kuken och
stoppade upp en rejäl dildo i deras röv så att dom inte skulle kunna
gå på flera dagar och sen skulle dom få bli utsatta för detta
gång på gång.. Och aldrig i hela sitt liv få komma ut ur fängelset!

Och 15åringen eller vad han nu var, som dödade en jämnårig flicka
och sedan våldtog henne. Vad är det som fattas i sådana människors hjärnor?
En död människa, vad finns det för attraherande i det ?

Jag blir så upprörd över hur människor beter sig,
hur dom behandlar andra och vad dom utsätter dom för,
sex mot sin vilja, misshandel utan anledningar m.m

Om Sverige bara kunde vara lite hårdare:
De som misshandlar
Åtgärd: Sätt dom i fängelse, och misshandla dom, varje dag!
De som våldtar
Åtgärd: Som jag sa, skär av dom kuken och kör upp en dildo
i deras röv, gång på gång. Livstids fängelse
De som mördar med skjutvapen
Åtgärd: Skjut dom i benen, armarna, m.m,
vart som helst, bara så att dom inte dör till en början,
så att dom får ha riktigt ont och lida. Dom kan förblöda!
De som mördar med kniv
Åtgärd: Skär dom på hela kroppen och tillslut i
pulsådern så dom förblöder!

Ja alltså, utsätt dom för samma brott som dom själva gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0