Vart är julkänslan som man borde ha såhär års! 22/12

Nu sitter jag i soffan och tar det så lungt jag bara kan..
Slutade jobba för ungefär en timma sedan..
Och jag är helt slut i fötter och ben!!
Och dessutom stinker jag parfym, alla de möjliga
herr och kvinnordofter blandat med varandra..
Inge vidare gott luktar det :) haha

Jag har ingen julkänsla och jag vet inte varför ...
Jag hoppas att den kommer imorgon,
den brukar komma när det är riktigt stressigt på jobbet,
när kön är flera meter lång och man slår in klappar
så det bara sprutar papper och snören!
Det är julkänsla de, så kanske den kommer imorgon!

Nu funderar jag på att göra nå mat, så jag har någon matlåda
imorgon när jag ska jobba...

Nu är alla julklappar färdiga förutom pappas, men den fixar jag imorgon!
Har hunnit fixa till Johan, Emelie och Sandra idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0