Hur gör man när tiden inte räcker till ? Prioriterar kanske ? 17/12

Okej, två kommentarer fick jag och Luleå är öppet
och byn (dock visste jag det men tack ändå Linda! )
så det vore ju konstigt om Piteå inte skulle ha öppet ..

Oj vilka funderingar jag har över helgen, tiden som finns
räcker inte till åt allting jag vill hinna göra och jag har
så svårt för hur jag ska göra, men jag tror jag har en prima
lösning, men då måste bara mina medmänniskor acceptera den ;)

Ikväll har jag pluggat och sett the simpson movie,
har sett den förut men det var nog två år sen tror jag
så jag kom då ändå inte ihåg så mycket :)

Snart ska jag sova, ska väl kliva upp kring 7, jag börjar ju jobba
klockan 9 och jobbar till halv 6 tror jag :)
Ska fixa en motorvärmarstolpe imorgon också, om tiden räcker till..

Nåja, ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0