Hm.. ja vad ska man säga ? 15/12

Åh vad jag varit dålig på att updatera,
har bara bilvit några bilder..

Men för tillfället händer det ändå inte så myket i mitt liv,
jag går skola, jobbar och lite annat också förståss..

2 dagar kvar av skolan före jullovet, är ledig
fredag, måndag och tisdag för då jobbar jag :)
+ att jag jobbar onsdag också, nästa vecka alltså!
Sen är det ju julafton, herregud vad tiden går fort..

Har knappt hunnit köpa några julklappar,
men jag ska nog sova hos Sandra på lördag så
då kanske det blir stan på söndag och kanske då att
man hittar sig några julklappar, lite dumt att hon är med
för jag måste ju hitta någonting till henne, nåja,
kanske går att smussla lite ;) haha

Imorgon är det friluftsdag på skolan, jävla tråkigt!
Tror inte jag ska vara med på någonting,
har tänkt jobba med skoljobb istället varesig jag får det
eller inte, men det är då någonting behövligt i alla fall..
Sen ska jag nog och träna på gymmet, om jag har tid vill säga.
Måste göra en massa skoljobb imorgon, men kanske jag hinner det
under dagens gång!

Nåja, nu ska jag försöka att sova, trots att min karl snarkar
så att det står härliga till! :)
Godnatt allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0