Ensam i våran säng! 9/12

Nu ligger jag i sängen helt själv, J är i Kiruna
med sin kompis Rille, eller Rolle, jag vet inte vem av dom..
Alldeles för stor säng för en person, det blir så ensamt!

Imorgon ska vi få äta julbord på hotellet,
det blir nog gott det skulle jag tro.
Senare på kvällen vet jag inte vad som händer,
vara med J om han nu är hemma vill säga!

Ihelgen hade jag och Sandra funderingar på om jag skulle komma
till henne, men vi bestämde oss för nästa helg istället eftersom att
J är borta hela veckan, så jag vill som vara hem han nu
i helgen innan han far bort!

På söndag blir det barnkalas, 2  års kalas, rätta mig om jag har fel :)
Jag håller inte koll på hur gamla alla mina syskonbarn är nu,
det börjar bli ganska många, men kanske är det slut med syskonbarn nu ?
Snart har väl dessa ungar fått egna barn, och jag har väl också
hunnit skaffa mig en familj förhoppningsvis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0