Nya gradiner, tack mamma! 1/12

Då var dagen i princip fullbordad!
Har skrivit klart min rapport om Aspergers syndrom,
sen for jag till min syster Monica, åt middag där, supergott!
Tack ska du ha!
Var där halva kvällen, kollade och hjälpte Lisa när hon byggde
sitt pepparkakshus och jag själv gjorde bokstäverna
L O V E i pepparkaksdeg, sen hedde jag kristyr på den
så nu är dom vita, väntar bara på att de ska bli helt torra..

Sen ikväll har min underbara mamma hjälp mig att sy
upp gardiner och stryka dom, eller de flesta gardinerna
strök jag. Och resultatet när gardinerna kommit till sin plats
var super! Riktig julstämning i köket, hur mysigt som helst!
Och vardagsrummet blev också super! :)
Så tack mamma! :)

Nu ska jag träna lite inför mitt muntliga imorgon,
sen ska jag lägga mig och sova och slå en signal till min J!

Så hejdå från mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0