Dagen efter igår! 2/12

Nu har jag haft Vård och Omsorg, det var för fan bara jag här!
Jag och våran lärare Gunilla, så vi har sett film och pratat.
Har även hunnit göra nå uppgifter som ska vara gjorda,
så nu har ni kvar och göra de era jäkla sjuklingar! haha

Men vad ska jag göra nu då, själv på skolan i en och en halv timma till!?
Hm.. jaja, sitta här vid datorn kanske, om det inte finns någonting bättre.

Idag kommer äntligen J hem, men då skulle han skruva i skotern
så att den är klar till ihelgen, om jag blev så lycklig över det vet jag inte!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Okej =) Om vi inte kommer idag så kommer vi nog nån dag i helgen,fredag kanske =)

2009-12-02 @ 14:28:48
URL: http://sandrarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0