Är jag dum i huvet nu ? 23/8

Då ligger jag i sängen och funderar på att sova, men först,
så hade jag tänkt skriva några rader här...
Jag gissar att många av er säkert redan hört att jag och Jonte gjort slut,
eftersom att vi bor i en by som denna och det finns många som gillar
att skvallra vidare!
Ja som sagt, vi har gjort slut eller rättare sagt jag på grund av några anledningar.
Vi är inte osams och har inte bråkat utan dagarna fortsätter
nästan som förut, bara några skillnader i vardagen!
Han har varit här, vi har pratar vi har hjälpts åt i husvagnet som vi fick tillsammans
men som jag gav till han eftersom att jag tyckte han behövde den mer än mig
i och med att jag inte har något körkort och heller inget direkt behov
av att ha någonstans att bo, vilket han har när han jobbar borta.

Så de pysslade vi med igårkväll och sen kom Sandra och Niklas förbi
vi fikade lite och pratade, Niklas hjälpte Jonte med husvagnet medan jag och Sandra
satt och surrade och kollade på lite kort!
Ni tycker säkert att det låter knäppt att han är här  och vi är med varandra
fast vi inte är tillsammans längre. Men vi känner för det och jag trivs så och han också,
tror jag då ? haha. Så vi har desåhär tillsvidare.
Sen får vi se vad som händer, det kan bli vi igen vilket jag hoppas,
men då krävs det vissa ändringar från hans sida!

Men nu över till lite annat!

Imorgon är det första skoldagen på ett bra tag, dock har jag inte haft många
lediga dagar, ungefär två veckor lite drygt men det har funkat bra det med.
Efter skoldagen imorgon ska jag vara med Ellen, den sötskallen!
Vad vi ska hitta på vet vi inte riktigt, men vi kände för att göra nå kul!
Men kanske det slutar med Sex And The City ? ;)
Nåja vi får se och det blir nog lika trevligt vad det än blir, så mig spelar det
inte så himla stor roll!

Men nu ska jag lägga mig och se lite V.Ä.N.N.E.R och försöka sova gott,
fastän jag saknar mitt hjärta! Men jag får drömma om han istället..
Ni tycker nog jag är dum i huvet som gör slut och sen saknar han
och kallar han för mitt hjärta. Men ibland måste man göra saker som tar emot,
för ibland funkar det inte fastän man skulle vela att det gjorde de!
Nåja, tyck vad ni vill, jag kör mitt race!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är så vacker <3

2009-08-24 @ 00:23:32
URL: http://sandrarova.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag tycker du ska göra helt och hållet som du själv vill och inte som andra tycker, mår du bra av att umgås med honom fastän ni gjort slut, gör det.. För det handlar ändå i slutändan om att du ska vara lycklig med ditt liv! Tro mig jag vet hur folk är och hur mycke dom pratar när man umgås med sitt `x`, men följ hjärtat så tror jag allting löser sig..

2009-08-24 @ 10:51:13
URL: http://johannaastenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0