Jeopardy spelandet är nu över! 16/4

Har precis spelat jeopardy klart, Jag, Mattias, Jim och Jonte medans Johanna
satt och tittade på. Nu har hon farit hem till sina små barn i Nybyn..
Har jobbat idag som de jag gjorde i tisdags men idag var det jävligt dött.
Kanske var in tre stycken per timma i genomsnitt. Inte nå mycket mer i alla fall.
Så jag har läst lite om färg, städat lite, packat upp lite nytt smink och annars inte mycket.

Nu är det kväll och ja vi vet inte riktigt vad vi ska göra. Jag sitter här och skriver
Mattias sitter vid våran stationära dator och Jim och Jonte är ute i bilen.
Pappa står och skriker i trappen och mamma försöker lugna ner honom för att inte
väcka Hugo som är här och ska sova här.

Börjar bli så otoligt less allt dehär nu.. Det dröjer inte länge till känner jag innan vi flyttar.
Vem vill bo såhär, ha sånahär familjeförhållanden ? Ingen skulle jag tro.
Jag vet att jag inte har det värst som många andra ungdomar/barn kan ha det.
Men för det ska man väl kunna ha det något så när bra hemma.
Det handlar inte om att jag inte får husrum eller pengar.
Det handlar om något helt annat. Är så förbannat less.
Har velat flytta nu i snart 3 år. Men ingenting har hänt. Dessa jävla pengar
som man ständigt ska bli påmind om att man inte har. Jag vet,
men det hindrar inte mig ifrån att ha drömar om ett eget liv, utan allt dehär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0