vars fan är sommarn ?

inge skola idag gode skönt, men istället var de operation dagsverket .. vilket var ännu jävla tråkigare, förutom att man fick vara själv och slippa endel! :) så idag har jag dammsugit båda garagen och sen målat papaps traktor, fy faan vad drygt de var .. men fin vart den då ist för att den ska vara rosa men egentligen röd om den inte hade varit så förbannat solblekt. haha!

sen for jag upp till johanna och har varit me hon hela kvällen, har färgat hennes hår och så tog jag de som blev över och så fick hon färga mitt :) jag är avundsjuk på hon, jag vill också ha hårförlängning och så vill jag också utomlands .. men har man inga pengar så har man inte. för själv lever jag då på 10 spänn tills på tisdag nästa vecka .. man har de inte lätt :) men man får väl skylla sig själv när man slösar upp dom på onödiga och dumma grejjer ..


Kommentarer
Postat av: Johanna

vafan gör en hårförlängning och följ till sunny beach och suuup !

2008-05-14 @ 23:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0