lika bra att bara hålla käften, ingen tror ju ändå på en ..

ja att spola tillbaka tiden och försöka få någonting ogjort, det är omöjligt. men att få det att inte hända igen, är däremot möjligt! egentligen kan man aldrig lova någonting till 100% men försöka, det går alltid .. vissa saker ångrar jag mer eller mindre av saker och ting jag har gjort i mitt liv, men fortfarande finns det ingenting att göra åt sakerna, annat än att be om ursäkt om det är möjligt och sen gå vidare.

ibland måste man fråga sig själv vad som är mest rimligt, spelar ingen roll vad eller vem man helst vill tro på. men tänker man bara efter riktigt noga, så lovar jag att man kommer fram till vilket av "alternativen" som är mest rimligt. förstår om man hellre vill tro att det ena är det rätta, men oftast är det inte så, inte i detta fall iaf. vill inte lägga mig i något mera, känns bara fel. och när man bor i denhär byn, så VET jag, att nästan alla skulle snacka så jävla mycke skit om mig och tro att jag säger det bara för att förstöra allt. men så är det inte, spelar ingen roll vad du eller ni tror, men jag vet!

att alla mina kompisar eller falska kompisar, man vet ju aldrig med denhär byn, men iaf så vet jag att i stort sett alla av dom snackar nå jävulskt med skit om mig just nu. och ja, den smällen får jag väl ta, har ju faktiskt satt mig själv i skiten, men håll bara käften om saker du inte vet, ska du snacka, snacka i så fall fakta om det du verkligen vet är sant. annars kan du lika gärna bara hålla åt! för nå falska rykten har jag inte tänkt att få, det var faktiskt inte därför jag sa de ..

jaja, livet lever fortfarande och de är väl huvudsaken, eller ? ja, jag lär ju märka


Kommentarer
Postat av: Ec

Tycker att det oftast är såhär, att även om det är andra som satt en i en dålig sits så är det alltid en själv som får ordna upp det.

"ska nåt ska bli gjort får man göra det själv" -ungefär, men det blir oftast bättre då.

2008-05-06 @ 22:04:09
Postat av: E

ja tyvärr så är de ju faktiskt så ..

2008-05-06 @ 22:12:14
Postat av: Johanna

Men nej, jag snackar inte skit om dig och det hoppas jag du vet, de enda jag gör är att tycka om dig :D <3

2008-05-08 @ 00:14:12
URL: http://johannaastenvall.blogg.se/
Postat av: welin

jo det vet jag, och jag hoppas att det alltid kommer vara så, för jag tycker om dig också :D <3

2008-05-08 @ 21:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0