9 dagar kvar :)

nu är det bara 9 dagar kvar till julafton :) shit vad kul med jul. en massa god mat och alla julklapparna :) men  fullt hus lär vi då bli, 3 av mina syskon och deras familjer, mamma och pappa och så jag och jonte såklart :) 19 st sammanlagt blir vi. fullt ös medvetslös eller något sådant!
Har nu bara en julklapp kvar att köpa och de är till Robin, men det lär inte bli så tjovigt vet redan vad jag ska köpa så :) men dock så kostar det 100 kr och jag äger bara 36 kr .. lite svårt men.
Till helgen blir det nog trevligt skulle jag tro, första gången vi har något planerat tror jag. annars brukar det mest bara bli att impuls göra något.
Ska höra med Johanna vad hon ska göra idag. Om hon inte är i luleå när jag slutar så kanske det blir att titta förbi henne. Jonte ska nog ändå till Mats så då kan man ju lika gärna också passa på att göra något. Och det var då så längesen jag träffa henne så :)


Trodde aldrig att jag skulle hitta någon som du, men det gjorde jag och det är jag så glad över.
Jag älskar dig över allting annat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0