varför hata en person, när man inte vet ?

nu är de söndag och som alla andra söndagar så händer de inte så värst mycke, tar de mest lungt och bara är hemma åså .. igår var jag med hanna, emelie och alle, vi for till koper där han satt med nån smålänning och drack, sen vart emelie och alle lite för fulla så vi skicka hem dom och då for jag, hanna och koper på kvartersfesten som var uti kopers föräldrar. sen efter de for vi till mig, käka lite mat satt ch surra litegrann och sen ut på byn igen, där de naturligtvis var dött .. man hade väl inte kunnat förvänta sig annat eller ? sen kom jag hem kring halv 4 typ. och sov till klockan 1 imorse :) skönt var de. och nu sitter man här och gör ingenting, mamma och pappa kom nyss hem så nu är man inte själv nå mer .

tycker synd om dig, du blir anklagad för saker jag inte tror på att du har gjort, och du blir anklagad för det mer än en gång.. vad tjänar dom på att ljuga om det. jävlat ingenting, dom får dig bara att visas som en dålig person. du precis som alla andra har något dåligt inom dig, men att du skulle ha gjort det alla säger du gjort. nä vet du, jag tror inte på det, inte ett skit längre, inte förns jag får det bevisat på något sätt, då först tror jag på det. och jag hoppas för din skull att det aldrig kommer fram några sådana bevis, för jag vill inte tro att du är en sån, att du skulle kunna göra nått sånt ..


JAG TYCKER OM MIN JOHANNA JÄTTE MYCKE! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0